Tuesday 6 August 2013

Terima Kasih Rabb


Setelah muhasabah diri, duduk bertafakur, tajdid niat, kumpul kekuatan... akhirnya, CD tekad. Kena kental kan hati. Tepis semua cemuhan orang sekeliling. Biarlah orang nak kata apa dengan perubahan ni. I changed not to please others but HIM. Indeed.

Sahabat merangkap kakak pesan :

"Selama saya berdiam diri dulu, saya pun tekad taknak cerita pape masalah or hal-hal yang sedih pada orang lain dah. Biar Allah je yang tahu. 

Kalau boleh, biarlah kita share yang happy je. Tapi kalau ada pape yang tak boleh simpan sendiri lepas dah mengadu pada Allah, insyaAllah saya ada untuk awak. 

Satu je saya minta. 

Jangan buat saya kecewa dengan awak. Kuatkan hati, pedulikan kata orang. Yakinkan saya bahawa perubahan awak tu kerana Allah."


No comments:

Post a Comment